lite tråkigt, bara lite.

kvällen eller dagen till ära:
vaknar tjugo minuter innan skolan börjar.
tar mig dit, i tid, i sovkläder, osminkad.
skriver jag-fick-ig-på-provet-uppgifter och det går faktiskt sämre nu än på provet.
skrattar ibland till hysteriskt för mig själv.
har bara en lektion, femtio minuter. lämnar salen en aning nyvaken.
dagen fortsätter ointressant och jag ser spy kids ett och två utan att lämna soffan.
cyklar i tio minuter men ramlar sedan nästan av och viker under febern.
spenderar kvällen i soffan framför tv:n med föräldrarna.
ger upp och stänger in mig i mitt rum och sätter på spy kids tre.
saft för livet.
livet går segt, man lalalala:r på och en dag tar det väl slut.
tills dess, gör inget dumt and do drugs and shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0