woooh!

hehe, ojoj. jag ska visst åka festivalbuss själv. så det kan gå. tror jag sa att jag skulle till vasamuseet. det var en lögn, inte med flit. men haha, orka inte kö. kan berätta att nordiska är ganska lame och jag håller på att svälta mig själv, inte för att jag brukar vara så bra på sådant. inte för att jag är det nu heller. men heeeeeeeeeeeeh. nomnomnom, imorgon tar jag mitt pick och pack och sticker!
eller nä, till östasiatiska och dit orkar jag nog inteeeee ta med mitt pick och pack..
hoppas på att se pirates på torsdag och få dregla lite över johnny depp. huhu, aj maj jösses vad det känns bra att jag bara skriva helt totalt meningslösa inlägg. om någon ska ta festivalbussen till peace från sthlm den 27 6.30 får den gärna vara snäll mot mig. hahaha, iiih chansen säger jag bara. tänker ringa alb och prata mig genom resan och så kommer min telefon ladda ur redan första dagen, wooooooh! var på körkortskurs idag, i tre timmar! inte lika wooooh! ganska uuuh! men woooooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0