sjuksjuksjuk.

om jag har räknat rätt har jag fått i mig ca 900 kalorier idag och ändå känns det som att jag ätit alldeles för mycket, förstår mig inte på mig själv när jag andra dagar trycker i mig hur mycket som helst utan att det tar stopp. trivs egentligen bäst med att vara hungrig. tycker det bara känns obehagligt när man ätit ett "ordentligt mål mat".
har i alla fall roliga helger i september ser det ut som, har lite svårt att se roligt utan alkohol i för sig men det måste fungera. om jag dricker innan september är slut blir jag bara besviken på mig själv. skulle kunna skära ner på socker när jag ändå är i farten känner jag. och så bröd och pasta. det blir inte så mycket kvar, grönsaker, frukt och quorn. Yum yum. Jag tänker att det ändå är bra, om jag inte känner för att äta maten äter jag mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0