Day 12 – What’s in your bag

min favoritdag so far, hade en period förr då jag jämt satt inne på flickr och kollade på vad folk hade i sina väskor. här är mitt innehåll, varierar en del. byter ju färg på naglarna en gång i veckan och läser böcker ungefär i samma takt. stuff like that.
men a tribute to my shit:
- skåpnycklar med eiffeltornet samt hemnycklar och min blipblip.
- coolaste solglasögonen från hötorget.
- klövervaseline och en fickspegel med ugglemotiv.
- hello kitty plånbokt (som rymmer en mindre värld.)
- filofax, rymmer mitt liv. hade sprungit runt i en cirkel utan den.
- haha, eh fina nalleservetter som bara är det där för sitt utseende.
- två pennor, den ena med en uggla på och den andra VÄRLDENS BÄSTA BLÄCKPENNA EVER.
- treo, tic-tacs och en kam (nödvändigt för alla människor med lugg)
- det nuvarande nagellacket som jag pillat bort idag.
- hörlurar + telefon
- böcker: jonas gardell - om gud & en bok om HBT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0