Day 01 - Introduce yourself

Haha, oj. Se vad jag hittade publicerat i februari.. Ett år sedan.. Eh, oj. Eftersom det är en timme tills jag ska bege mig är det lika bra. Känns fail annars.
Jag är fail.
Läs inte.
Fuck it.
Day 01 - Introduce yourself
Mjau, jaha. Okej, det här blir fint. Jag heter martina men kallas för det mesta tina och herregud vad läskigt ifall typ folk jag verkligen känner (MAMMA) hittar hit och inser vilket psykfall jag är, oh my jisses. Nog lite försent för det såatteh. Nu ringde pappa också, kom fett av mig. Nåväl, martina var namnet, om någon missat. martina elisabeth. fint, lägger om två månader till constance för då blir jag arton!! (!!!) och ska ha stor fet fest med feta människor. Det blir fint, jag har druckit kaffe och ätit socker den här texten suger skitsamma. Jag antar att jag får skriva vad jag vill här så hm, jag kan berätta att jag är född 24 april för den som inte förstod det. Vilket ger mig personnumnret 940424 vilket är coolt. Alltså, har man lika lame liv som jag är det coolt. Jag gillar djur, är vegan sedan tre månader tillbaka. Gillar särskilt katter som jag har fyra stycken av, och kaniner. Har en sköldpadda också men kan inte påstå att mitt hjärta slår för honom. Förlåt musse. Gillar ponnysar, unicorns och ugglor samt isbjörnar. Typ alla djur, men om jag skulle välja. Tigrar är coola också. Och delfiner. Späckhuggare såklart. Villle blir späckhuggartränare när jag var fem, sen advokat, sen psykolog, men nu är drömmen att öppna ett eget fik. Fast innan dess ska jag bo i new york som är bästaste staden någonsin. bor förövrigt i en förort utan för stockholm. i en gul villa. kom alla stalkers, kom så kan vi dricka te och äta kakor.
jaaaaaaaaaaaag har ett vitt rum, med vita väggar och möbler. där inne sover jag. och annat.. eh. tycker om att läsa såklart, av någon anledning alltid tre-fyra böcker samtidigt. spelar piano, eller spelade. och gitarr. nu lär jag mest min bror spela. bröder har två av, eller tre. fast en träffar jag så sällan. att ja. ne. en mamma och en pappa. mamman och de två bröderna befinner sig just nu i thailand medan jag och pappa har det lugnt hemma. det är bra, för vi passar ganska bra det sättet att mamma och mina bröder gillar sol och värme och att prata en massa and so on, and so on. mamma gillar också att vara morgonpigg vilket jag inte gör.. pappa och jag gillar kyla, skidor och vara tysta. och kamerar. nä jag pratar mycket, ibland. nu måste jag dra för nu ska jag till stan aah bråttom. hejsålänge!
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0