Day 11 – Your siblings

haha eh i'm such a douche men.. åh nej, roligare saker finns det att skriva om. jag har två och en halv bröder, fast den halva har sagt upp kontakten och stuckit till australien verkar det som. de andra, ja. de har sina stunder som fina bröder de också antar jag. även om den yngre gillar att skrika till mig att jag är världens sämsta syster (fyi är jag den bästa ever.) han har aspbergers och jag hade bättre tålamod med honom förr. han gillar dinosaurier, naturvetenskap, titta på tv och skrika. han går på en specialskola och åker taxi dit varje dag.
min andra bror befinner sig i denna stund på vägen hem eftersom han har permission över helgen. han är tidernas datornörd och jävligt grym på sådana.. saker...
han gillar bebisar och katter, har en sköldpadda och en lägenhet i karlskrona som inte går att sälja.
det här var tråkigt, ska gå och se mer på millenium nu med mama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0