Day 13 – This week

Lite Elsa Billgren-stil på det hela med hennes veckoplaneringar, eftersom det är måndag är det väl inte någon vidare idé att dra igenom som har hänt den här veckan eftersom det. är. måndag. Därför blir det min veckoplanering istället haha. Den är liten, men det är lov okej? Jag har rätt till att ha en tom kalender.
Idag ifall någon missat så är det måndag, jag har varit ute och sprungit, bakat, ätit och sett Edward scissorhands. Det var ju inte så illa, sitter och lyssnar på podcasts nu, jej me!
Imorgon ska jag åka till stan med några från min kära klass + johanna och gå till myrorna, kanske köpa ett sådant här balsam för färgat hår och sedan ta tunnelbanan till högdalen för att jobba.
Onsdag&torsdag står tomma men någon dag ville några ha en film, tänkte gå och se hungerspelen med Albin oooch så har jag historiaprov, samhälleuppsats, svenskaredovisning och ett matteprov att plugga till, hmm... På fredag blir det fest eftersom kära vera har gått och blivit arton. Lördag&söndag blir till att klämma in de grejer av ovan som jag inte gjort och allt som allt ska jag få in två springturer till. C'est tout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0