men ingen kommer att förstå.

det blir inte bättre och jag förblir hemma, blir rastlös av att inte orka något så jag släpade mig tillslut ur soffan, från mina täcken, kuddar och trygghet till köket och rörde ihop några havrebollar. så nu har har jag ätit några sådana, en liten bit äppelkaka, citronruta, en skål med yoghurt och müsli, ett kokt ägg plus två knäckebröd med mjukost. och just det, ett glas o'boy. och klockan är inte ens ett. illa, jag har ingenting att göra. eller orkar inte göra någonting men av någon anledning känns det väldigt lätt att gå in i köket och bara plocka på sig saker. jag ska väga mig på måndag och något säger mig att jag inte kommer ha gått ner något.  kan inte ens gå ut och springa förrän jag känner mig bättre och gud vet när det blir.
mamma och jag sitter i soffan med varsin dator, hon jobbar och jag låtsas hålla mig vid liv. hon är hemma för att hon vid halv fyra ska på en fotoshoot som jag egentligen skulle göra tills jag insåg att den krockade med helvete till schema och innan jag blev sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0