Day 01 - Introduce yourself part two

det här var så kul att få skriva om sig själv att jag känner att jag måste fortsätta. det var ju svårt att få ner en sammanfattande text när jag bara under kvällen kom på att tänka på mer och mer saker. fast det är väl det bästa med det här, jag får välja helt själv vad jag vill skriva. hehehe. så here we go.
jag går andra året på gymnasiet på samhällelinjen med beteendeinriktning. jag vill dö. nä okej, eller jo. men alltså. den här terminen är det värsta jag har varit med om i skolväg och då hjälper det inte att en hjärna och kropp bestämmer sig för att lägga av och gå i vinteride. skulle kunna säga ganska mycket om skolan men det är ganska tråkigt, och jag har lov. såatteh. ne. jag gångavstånd dit så jag slipper bråka med sl på vintern men får istället dra mig dit genom snödrivor. sådant är också roligt. i skolan finns hur som helst några av de människor jag tycker om mest i världen. och blablabla. nu lämnar vi det.

rymden är extremt fascinerande, även om hela storleksgrejen är sjuk. det här är jorden, jorden är stor. vi har en sol. den är större. vår sol och dess planeter ligger i galaxen vintergatan. det finns det sjukt många solar till. sjukt många. stora solar. och utan för våran galax finns sjukt många fler galaxer. och det finns teorier om att alla galaxer sugs ner i ett STORT ENORMT KANINTEFATTAHURSTORT svart hål. det är en därför den är rund och liksom cirklar runt. stort. och mellan galaxerna finns svart massa som ingen vet jag det är. och universum expanderar hela tiden. men som finns utanför det? och innan big bang? jag har fetaste teorin om att universum kommer spricka tillslut och att allt kommer börja om. men hur länge har det börjat om? och tid är ju människans uppfinning. satt i två timmar inatt och pratade om det här med pappa. för alltså. det är så stort. kan inte bry mig om livets små saker. för allting är så jävla stort. så igår bestämde jag mig för att bli rymdforskare. kanske driva fiket vid sidan om. eller så. det här är topp 20 av de sämsta texterna jag skrivit. men det är coolt. och jag dör.


igår åt jag på hermans ifall det undgick någon. gott. mådde illa och fick ont i magen tillslut. men gott. jag gillar mat, laga mat, äta mat. det finns få som bakar bättre än jag. hehe, jodå. jag kan dock vara dålig på att äta. förut kunde det gå några dagar då jag bara glömde bort det. sen tillhör jag min generation så det tillhör att tycka man är tjock och vara rädd för kalorier. så ja, jag tycker jag är tjock och har ett ganska skev bild om vad som räknas som smal. får ångest när jag inte vet vad det jag äter eller hur mycket kalorier det innehåller. men lär mig själv att ja, ta mig bort från det. eftersom det inte är hållbart. jag vet att om jag in i det för mycket skulle jag tillslut inte äta alls. för jag.. är dålig på att hitta balans i saker. det här är inte heller roligt att skriva om. vidare!

jag gillar foto, läser fotografisk bild. det är coolt. har en canon eos 450d men försöker spara ihop till en 600d. har nyligen skaffat en lookbok. så ska bara börja klä mig fint och fotografera. vilken dag som helst.. tycker om att byta hårfärg. (haha nä, u don't say) är bara lite schitzofren i min smak och gillar väldigt mycket saker och då blir det rörigt när jag ska få ihop något. men stora, sköna kläder är bra. svarta med, och färg. och bohemiskt och lite kawaii men ändå väldigt stilrent och enkelt fast mycket detaljer och accessoarer. ni ser, det är rörigt. sjalar, halsdukar och bra väskor är nödvändigt. haha, eeh. en gång försvann alla mina trosor. det var sorgligt. jag har ett par jättefina med cupcakes på och ett annat par med cookiemonster. men de försvann helt spårlöst hahaha. blir fortfarande mobbad för det hemma.

jag tycker om att gå, springa, yoga, rida och dansa. fast när yogar blir det mest stretch. vilket iförsig inte är helt fel det heller. kommer ner i spagat och kan hålla händer i bönposition fast på ryggen.. makes sense. mina föräldrar tror jag har överrörliga leder för jag kan böja min fingrar åt det fel och böja på leden längst ut and shit like that. men det är mitt partytrick. som alla tycker är obehagligt.. kan inte stå på händer eller hjula. kan knappast skryta med kullerbyttor. although i'm the king of kullerbyttor..

jag gillar punkter, grammatik och små bokstäver. kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta för ola salo och jonas gardell. andra coola människor: alex schulman, natalie portman, regina spektor, lykke li, johnny depp, mark levengood, sandra beijer, pulsurbalans, zooey deschanel, jared leto, sonny moore och tusen andra.
oooooooooch nu får det räcka. haha, ska fundera mer över rymden nu. och göra rischips.  och sluta säga och.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0