Day 05 – Your definition of love

en sådan där svår sak som jag tänker på en del men inte kan bestämma mig om, tror det finns många kärlekar. på många olika sätt, för olika personer och olika för alla människor. tillfällig kärlek, evig kärlek. kärlek då allt är rosa och bubbligt eller bara är svårt och gör ont. när man ibland bara släpper taget utan att se tillbaka och ibland då det aldrig går över. både som kärlek på ett hm partnermässigt sätt. flickvän&pojkvän men också mellan vänner, familj, djur. livet. tror kärlek ska göra gott, gör det inte det är det dags att fundera över den. klart, den är svår också. då är det väl på riktigt antar jag.
sa någon gång på bussen vid älvsjö till någon att det är när det gör ont som man bryr sig. tror jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0