Day 06 – Your day

det är söndag och då gör jag ingenting så jag tänker berätta om igår istället.
först var jag ute på dalarö eftersom det var barnkalas. min kusin blev sju och det var cirkus 25 sjuåringar som sprang runt och skrek. no need to say att jag inte kommer skaffa barn efter det. sedan tog jag bussen hem, köpte sushi på vägen - mötte upp några vänner, de lagade mördarmat och vi planerade kvällen som skulle spenderas hos charlie eftersom han fyllde arton. det var nämligen ett surpriseparty som hans föräldrar ordnat med kock och allt. så vid åtta tiden dök vi upp, sjöng och kramas. blev serverade vin i stora glass och dansade resten av natten tills vid två-tre (så krångligt med tidsomställningen) då jag nästan somnat i charlies säng där jag skedade med johanna så begav oss hem. and it was fucking awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0