Day 07 – Your best friend

jag har ingen bästa vän, direkt. ingen som jag kan säga är min bästa vän och den skulle intyga det. jag hade en, typ. fast det var mest något jag sa mer än det kändes. men så har jag en bff, en ugglebästis, mamma vill gärna tro hon är min bästa vän och så olivia som jag skulle vilja säga är min bästa vän. fast hennes bästa vän heter alicia. och egentligen har jag inga vänner. bara några stycken, bella i twilight är så jävla klantig. mitt rum ser hemskt ut. men jag ska köpa nya galgar imorgon. jag blir ledsen för josefine är ledsen. freakar ut i skolan och springer hem. för mycket människor. nej jag skämtade bara min bästa vän är min katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0