26 april.

sist skrev jag visst om vad jag hade i en väska, kan upplysa om att jag fortfarande har den fylld med godis haha. klubbor och tablettaskar i mitt hjärta. har lite svårt för att prata om livet i dess nuvarande tillstånd eftersom det gör mig mest förvirrad. är sjuk, har varit sjuk, är alltid sjuk. allt blir en stor röra i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska  säga till farbror doktorn. det började som en förkylning, blev hosta och feber och så förkylning. ibland känns det okej. jag är hemskt hängig och trött men sover dåligt. tappat livslusten förövrigt. tror det kan bli.. rörigt. alltid rörigt. jag skapar mitt egna kaos och det är jag bra på, men att reda ut alla trådar orkar jag inte. fick för mig att det inte gjorde något att jag struntade i skolan innan lovet för jag trodde på något sätt det skulle lösa sig men nu när jag är tillbaka upptäcker jag att röran är kvar. orkar inte, kan inte, förstår inte. trodde det skulle vara lugnt, men inser att tiden håller på att rinna ut. jag håller på att blekna bort. får panik runt människor. går inte i skolans ens halva dagen. tanken att bara ta det lugnt och strunta i allting, några ig hit och dit är alldeles för frestande. jag får ingen respekt och känner ingen heller. orkar inte med folks negativa inställning till allt när jag själv är värsta av alla. orkar inte med mig själv. det självhat som inte känts av på så länge är allt jag består av. för att du är tom och jag är tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0