årsresumé med SUPERFINASUPERBILDER

Det var vinter, jag hade precis haft körtelfeber och klippt av mitt hår. Bestämde mig för att säga upp kött.
Åkte skridskor, klippte lugg och hade ljustljust hår.
Stadsvandring med klassen
Hade awesome skor och gröna byxor
Rosie gick bort och jag klippte av håret ännu en gång.
Spillde glitter, gick på konserter och var allmänt tuff.
Såg en skum cirkusföreställning och började umgås med cirkusfolk.
Hängde med folk från klassen och Marcus åt två burkar bearnaise.
Åkte till Borlänge på peace and love och lurade folk med en fake-tatuering.
(Jag vet att min kan se mina boobies, föööörlååååt)
Åkte till gotland med kusinerna, träffade oliver och ville mest hem.
Började tvåan, hade kramkalas i skolan och jag tappade min iphone på asfalt.
Såg the ark för sista gången, hösten bara kom och fortsatte.
Tiden gick, jag fick grått hår som sedan blev mörkt. Hade middagsbjudning, min bff fyllde år och vi hade kalas. Blev vegan och ramlade nedför en trappa.
Ja, sedan var det lite (jättemycket) springande på bup, tabletter osv, mycket ångest och har varit svart och svår. Men ja, året är strax slut. Ska bara äta middag med kusinerna, måla naglarna och gå på nyårsfest så är det avklarat. Sedan är det 2012, sista året någonsin. Det kanske låter lite mörkt, men jag tycker saker känns mycket bättre än vad de gjorde såhär dags förra året i alla fall. Jag kanske blir en sådan där glad människa med färgrika kläder som saker på ett positivt sätt. Haha, i alla fall sluta få breakdowns varannan vecka.
Nu ska jag dammsuga och leta fram något att ha på mig imorgon, so long and good night.

Kommentarer
Postat av: anna

whoa. hade inte en aning om att du var vegan. hurra för dig.



och glad människa med färgrika kläder händer någon gång, gladhet händer alltid. <3



(och så är du sådär allmänt ashäftig hela tiden. största fan)

2011-12-30 @ 16:56:02
URL: http://passingoftime.webblogg.se/
Postat av: Virvelvindsflickan'

fina bilder över året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0