kärlek måste göra ont.


Hej jag blandar rött med rosa vilket måste vara den fulaste färgkombinationen som finns men ibland på helt magiska sätt fungerar den ändå, dock är inte så fallet med mina hörlurar och poptröjan. För snart fem timmar hem kom jag hem från skolan och på den tiden har jag inte gjort något annat än att sminka mig, läst bloggar och pratat med Jos. Lyssnat på fyra skivor har jag ju gjort också. Men nu ska jag upp på vinden och leta fram mina skridskor för imorgon blir det troligen Farsta IP med gulligaste vännerna. Ja, jösses. Det här är en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: william

fin bild:3

2011-01-30 @ 16:03:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0