Hehe....

Men åh, jag blir galen. Det enda jag gör är ett sova, läsa och se på film. Mmm.. Eller äter då, men det blir man tjock av så det känns ju inte jättebra.. Men mäh, kan inte ens sova för min hals är helt konstig och det enda jag kan göra är att hosta och oavsiktligt kväva mig själv - ingen sömn. Istället går jag runt som en zombie om dagarna och mina kära familjemedlemmar förstår inte hur jag kan vara så himla trött... Gjorde en jätterolig deal med mamma, hoppas hon inte var för påverkad och har glömt bort den bara heheh åh vad livet kan vara roligt när man inte gått utanför dörren sen i måndags. Tänker nog inte göra det idag heller. Men imorgon tar jag mig i kragen och drar in till staden för att leta efter en väska från HM som verkar vara slutsåld överallt vilket betyder att det finns 50000 andra människor här i staden med likadan väska. Buhu, så kan jag ju inte ha det. Eller så kan jag det eftersom.... Eftersom... Ja, bara för att jag kan helt enkelt. Åh, jag blir så här extremt weird av att tänka på all mat som finns i köket men som jag inte ska äta. Hatar folk med anorexi som bara nojjar över vad de väger och äter och blablabla. DET HÄR ÄR ERT FEL, ÅÅH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0