Day 14 – What you wore today

Idag blir det ingen fancy video (okej jag vet den sög) och inga bilder heller. Dessutom har jag ju redan gjort det här en gång? Så kommer den igen? Jag vet jag klär mig fett.. nej okej inte det heller. Hur som helst, har druckit sex koppar kaffe och har lite skakiga händer, ska till hermans ikväll och se titanic. Wooh, no need to say att jag är mest excited över hermans, nä precis. Farmor ringde, samtalet tog cirkus en minut, jag sa ja precis tre gånger, två för mycket. Åh gud allt detta koffein, jag dör. Hur som helst.
Jag har på mig en långärmad svart tröja som glittrar som jag köpte på myrorna igår, avklippta mintgröna (lies) shorts med svarta strumpbyxor under, och en fett nice hatt jag köpte på myrorna igår också. Fina grejer, ser ja nej.. Nä, halsband, rött läppstift, uppsatt hår, behöver färga utväxt. Det blå har allmänt blekts ut mycket, vet inte vad jag vill göra. Jeeeeeeeeeeesus var på väg att ta mer kaffe men lyckas hindra mig själv. Good work, hehehehe. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0