Day 17 – Your favorite memory

Varför ska det vara så svåra teman, eller dagar. Eller vad det nu är. Jag har inget favoritminne. Det har mycket roligt i mitt liv, so far. Haha går inte att beskriva min entusiasm över det här. Men faaan vad tråkig jag ska vara. Ett trevligt minne som sitter kvar ganska bra just nu, första gången jag använde min nya kamera. För jo justdet, jag har köpt en ny kamera. Så om någon letar efter ny säljer jag min canon eos 450d med objektiv för tretusen riksdaler ;);););).. Hehehe.
En 600D blev det och den.. det finns inga ord på det här jävla språket.

Men ett minne som jag faktiskt kom på nu,
vet inte riktigt hur det började men vi åkte ett gäng till stan, mötte upp fler. Vet inte ens vad vi gjorde men vi hittade en kundvagn som vi körde runt med, gick från sergels torg till slussen där vi tog tunnelbanan (med kundvagnen) till skogskyrkogården, gick runt och skrattade. Drog vidare till McDonalds, försökte gå genom drive-through med vagnen men den räknades inte som ett fordon tydligen så vi gick in, fixade maaaaaat, haha jag fick tog en happy meal och fick en plastdrake som jag döpte till kurt och har kvar fortfarande. Sedan gick vi ut, över bilvägen till liksom en miniäng mellan bilvägarna. Sedan sprang vi runt fram och tillbaka, klättrade upp på någon sådan där stor reklamskylt och ja, allt var bara flummigt. Mitt i allt dyker det plötsligt upp ett gäng polisbilar för då hade folk som åkt förbi sett oss springa fram och tillbaka över motorvägen och klättra på skylten hahaha, så vi fick ta vårat pick och pack och dra vidare. Vet inte hur vi avslutade kvällen men dagen var definitivt minnesvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0