Day 03 – Your parents

jag har två föräldrar.
jooooooooo.
en mamma och en pappa.
mia och kent.
min mamma jobbar på coca cola, gillar lakrits och hatar människor som ljuger.
ibland är hon min bästa vän jag kan öppna mig för, anförtro mig åt och diskutera med och ibland är hon min hemska mamma som har ett behov av att styra mig och inte alls kan förstå hur jag tänker eller varför jag gör som jag gör.
hon är konstant ironisk och jobbigt morgonpigg.
min fader är chef och spenderar mer tid på kontoret än hemma och väl hemma sitter han ändå och jobbar. men han är cool, han springer flera gånger i veckan. delar mitt intresse för skidåkning och sitter uppe om helgnätterna och lyssnar på ljudböcker. han pratar inte så mycket men det gör det också mycket mer betydelsefullt när man väl lyckas ha ett samtal. om rymden helst. han vet förövrigt allting.  just nu planerar han att vi ska åka till schweiz för att åka skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0